piatok 8. apríla 2011

Hubová rýchlovka

Predpokladám, že poznáte stav, kedy by ste dokázali jesť stále to isté, kolom dokola a neviete sa toho dojesť. Ja mám momentálne taký stav a neviem sa nabažiť smažených šampiňónov. Pre Iana je to vítaná príloha k jedlu a pre mňa už druhý deň aj obed aj večera. Rýchle, lacné, voňavé...či zdravé, to presne neviem.  

Nakrájam si malé šampiňóny,  cesnak, čili papričku a koriander, ten je spolu s mätou a petržlenovou vňaťou mojou najobľúbenejšou bylinkou. Na Slovensku je dosť ťažké zohnať vňaťový koriander, tak by som použila petržlenovú vňať.
 Na panvici si rozohrejem trošku oleja s maslom, sprudka opečiem hríbiky, aby chytili peknú farbu a stíšim oheň. Pridám cesnak a čili, po minútke odstavím a vmiešam koriander (ja nesolím, ale môžete jemne osoliť), papám s opečeným chlebíkom alebo bagetou a šalátom. Ideálne jedlo pre toto počasie nad 20°C.

 A teraz veľmi rýchlo odchádzam, lebo to tu neskutočne voní. Prajem vám všetkým krásny víkend.
P.S: Ak takto urobíte krevety, sú výborné, len treba dať viacej masla.

1 komentár:

  1. Ďakujem pekne za všetky komentáre, ktoré ste mi poslali na mail. Anonymne z nich vyberám:

    "Deniska, mnamozne recepty ... mohola by si k nim pribalovat aj porciu tvojho nadsenia pre varenie. :)Uplne super je cast o zdravych potravinach."

    "Deniska ,teraz som si prezrela a prečítala celý tvoj fantastický blog. Fantastické!!!!!!!!"

    "jaj mojenko, vyzera to vyborne:-)"

    "si uzasna ze mi posielas link na tvoj blog, normalne mam chut varit varit varit varit"

    Dúfam, že vám nevadí, že som to sem dala. Ďakujem vám za podporu.

    OdpovedaťOdstrániť