štvrtok 28. júla 2011

DUSENÉ KURA NA KAPUSTE SO ZEMIAKMI A ŠAMPIŇÓNMI

DUSENÉ KURA NA KAPUSTE SO ZEMIAKMI A ŠAMPIŇÓNMI

Ak chcete vidieť iba recept, choďte nižšie, je tam jasne vyznačený. 

Ja viem, že v poslednom čase blog dosť zanedbávam, ale nejako sa u nás doma nevarí. Potom ako sme sa presťahovali, sme si nervy liečili na Slovenku u mojich rodičov, kde sme variť naozaj nemuseli. Ešte raz veľká vďaka za vašu starostlivosť. A len o pár dní na to ako sme sa vrátili sme zase boli u švagrovcov na severe. Teraz máme pred sebou štyri týždne počas ktorých sa nechystáme nikde na dlhší čas, tak sa snáď zabehneme do normálneho rytmu. A o mesiac nás čaká svadba. Takže sme veľmi motivovaní upraviť náš jedálniček, aby sa Ian zmestil do "svadobného" obleku a ja aby som vyzerala v šatách tak ako chcem. 
Keď spomíname svadbu, my sme nedávno oslavovali naše prvé výročie. Strávili sme spolu pekný pohodový deň a mali sme to šťastie, že sme ho mohli stráviť s ľuďmi, ktorých máme radi. Na naše veľké prekvapenie sme od rodičov dostali veľkú, krásnu a strašne chutnú tortu. Pár kúskov z nej máme ešte v mrazničke, kde na nás pokojne čaká a myslím, že tam ešte chvíľku bude musieť vydržať.



RECEPT
Ale predsa hodím jeden receptík. 
Veľmi rýchly a veľmi jednoduchý recept, na ktorý som prišla vďaka tomu, že v chladničke takmer nič nebolo a chcela som napriek tomu uvariť poriadnu večeru.
Naša chladnička bola prázdna, pretože sme odchádzali na dovolenku a chcela som ju vypnúť, tak som hodila do hrnca čo doma zostalo a sadlo to.

Kuracie stehná som do hneda opiekla na oleji a vytiahla som ich. Na tom istom oleji som opiekla šampiňóny a pridala na pásiky nakrájanú čerstvú kapustu a na kocky pokrájané zemiaky (tie dva čo sme mali doma :-). Asi po piatich minútach som dala späť do hrnca stehná, osolila, pridala trošku papriky a udusila som to všetko do mäkka. Podávala som to s toastom, nakoľko v tom bolo málo zemiakov.

Jednoduché, rýchle, lacné, chutné,....a podlľa mňa aj zdravé. Čo viac môže človek chcieť od večere uprostred týždňa?

Sorry, tento raz nemám fotky, nejako som na to v tom mini-blázninci zabudla.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára